29 kwietnia 2012

Nikt nie jest tak bogaty żeby pogardzić uśmiechem
Ani tak biedny, żeby nie móc nim darzyć : ) !

Czasami uśmiech jednego człowieka jest wart więcej niż słowa.









 Dlaczego? Dlaczego rozmawiając z kumplami uśmiechasz się tak serdecznie? Dlaczego rozmawiając z dorosłymi uśmiechasz się tak inteligentnie i gustownie? Dlaczego podczas występu ukrywasz swoje speszenie sztucznym uśmiechem, by nie wyglądać głupio? Dlaczego kiedy na mnie patrzysz masz tak kamiennie poważną twarz? Dlaczego? Nawet życząc mi miłości patrzyłeś się z tą głupią powagą w moją roześmianą twarz. Potem ja, ciągle nie mogąc opanować uśmiechu życzyłam Ci miłości mając na myśli: życzę Ci żebyś mnie kochał, byś tulił mnie w swoich ramionach, żebyś patrzył ciągle w moje oczy, żebyś był szczęśliwy że jestem obok, byś był dumny że Cię kocham. Oboje wiemy, że że to nie były zwykłe życzenia, tylko wyznanie miłości. To był najbardziej magiczny moment w moim życiu. Dziękuję Ci za to : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz